Jumaat, 20 November 2009

Aku Dah G.I.L.A


Agak-agak kalau dalam gambar itu adalah aku..ape korang akan fikir aku akan buat??..saje-saje tengok bawah??..cuci mata dari atas??..oOo..terasa macam nak terjun ke bawah??..hoho..aku nak gak rasa camne aku terbang..tapi idea tu pn ok gak..tapi ape akan jadi kalau aku sampai kebawah??..hidup??..mati??..ataupun setengah mati..atau suam-suam kuku je nak hidup??..hanya tuhan je yang tahu..kenapa dan mengapa aku cakap macam tue??..
Sebab tak ada sape pernah nak faham aku..ape aku rasa..ape aku terima..apa akudengar..apa aku lihat..
"TAK PE..AKU PAHAM.."
aku rasa korang memang familiar gile dengan statement nie kalau korang luahkan sesuatu kat sape-sape..tol tak??..actually..that is wrong answer for me..NO ONE can understands us except ourself..sebab tak sume situasi itu sama..kalau korang cakap korang putus cinta..tak sume punce putus itu sama..ade yang main kayu tiga..pisau cukur..playboy/playgirl..and watever la..sorry to say..tapi kalau orang yang ckp statement atas tue seorang yang pure single..itu jawapan yang paling sengal..sebab ape??..sebab dia tak pernah rasa camne hubungan yang penat kita jaga..tahan..sayang selama nie..putus macam korang potong ayam..daripada sekor..terus terbelah dua..sebelah jual..sebelah lagi korang makan..
Hidup manusia memang tak lari dari masalah..tekanan..kekusutan..YES..sebab hidup manusia takkan pernah sempurna tanpa kecelaruan yang dah sebati dalam jiwa kita..macam aku..sejak aku darjah 1 aku diasuh dengan tekanan..tiap-tiap hari ditekan..tak kira dari sape..parents??..kawan2??..tapi tekanan pada masa tu tak lah sehebat mana yang aku terima sekarang..jadi aku boleh harungi hari-hari seperti takde ape yang berlaku..tapi semakin aku membesar..dan semakin banyak tanggungjawab yang aku pikul..maka semakin banyak tekanan yang aku alami..heh..punca?? = perempuan..that's my BIGGEST problem..sebab diorang lah aku merana..sebab diorang lah aku terseksa..dan sebab diorang lah aku gila..aku tak faham..kenapa mesti aku yang jadi mangsa??..kenapa tak orang lain??..kenapa diorang datang kat aku..dah happy2 skit pastu......diam..hilang...cam tue je..aku ade buat salah ke??..dan bila aku hampir lupakan diorang...they summon me again..WTF !!..wat's wrong with me??..sampaikan aku hilang..sesat..sape diri aku sebenarnya..aku nie ape??..i'm not SYAFIQ yang dulunya ikhlas bergembira..enjoy his life..honestly..rite now..i'm plastic in front of you..sebab aku tak nak tunjuk ape masalah aku..LUAH??..pada sape?..parents??..diorang takkan faham..adik??..dia wat bodo je..lagi sakit ati aku ade la..kawan2??..sape yang leh faham??..stakat nie..takde lagi..walaupun ade yang mencuba..pintu tu tak leh jugak bukak..kalau dulu cara penyelesaian aku = men dota @ counterstrike..at least aku boleh 'KILL' diorang..sampai puas hati aku..tapi skang..men dota pn buat sakit ati aku..dapat team yang bodo..ape lagi aku nk buat??..karaoke??..bersifat sementara..aku pn tak tau nak wat ape..silap ari bulan aku pn akan jadi gila..buat selama-lamanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan