Jumaat, 21 Januari 2011

ITS ALL ABOUT ==> NEW !!

OH hYe !!

Dah lama aku tak update blog aku nie !!!

Rasa macam setahun sekali je aku update !!

HAHAHA !!..

By the way, i'm already graduate

and now taking a course at


ANJUNG TECHNOLOGY in MITC

Its fun being there..Making NEW frenz

and learning something
NEW..

Ada yang dari Perak, Kelantan, Kedah..

Kiranya sebelah utara aaaa..


Even aku mulanya kekok sebab tak paham

ape yang diorang cakap,


tapi skarang aku pun goreng je loghat diorang..

Kejap Kelantan,


kejap Kedah...HAHAHA !!..At least aku faham..

So takde la nak


gelabah bila aku dengar orang utara cakap.. XD

Aku masuk Anjung dari bulan 12..

And aktiviti yang kitorang dah buat
ialah

KEM MOTIVASI yang berlangsung kat

Kolej Uniti, Pasir Panjang,
Negeri Sembilan..

Best giler sebab ada macam-macam


aktivivi kene buat..

Antaranya (Flying Fox, Abselling, Spider Web,


Confident Bar, Night Walking, Asas Kompas, Rakit and Jerat)

Even ada aktiviti yang aku dah belajar

masa PLKN kat Desaru, tapi tu 4 tahun lepas..Tapi dapat la

aku refresh balik and learn something NEW and different..

Nama kumpulan kitorang 1-2GETHER dan menjadi

KUMPULAN TERBAIK dalam sume aktiviti
..

oOo Yeah !!..

THANKS TO ALL MEMBERS OF 1-2GETHER !!

By the way, semalam plak berlangsung

TOURNAMENT BOWLING INSEP jat

MELAKA INTERNATIONAL BOWLING CENTRE
..

Meriah and happening giler !!..

Bukannya kitorang main...Tapi. . .


GELAK. . .GELAK. . DAN GELAK !!!

HAHAHAHAHA !!!!


Tapi sume sporting ok la tue..

Aku satu team ngan Kak Nadia, Pejal ngan Afzan..


So dapat laaa tempat ke-5..Kira ok la tue..

Yang nie plak aku..HAHAHA !!


Part petang plak berlangsung

'Mini Tourney' DOTA ALLSTAR

kat Anjung..

Best giler sebab dapat team yang agak gempak and hebat2..

HaHa !!..3 game skali main..

Start dari kol 3.30 petang sampai kol 7.00 malam..

Walaupun dah lama aku tinggalkan dunia DOTA..

Tapi team aku dapat menang 2 kali.. xD

Memang penat tapi best dapat lepas gian..haha !!

Well..That's for today..

The Noob Bowler MELAPORKAN. . . . . XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan